13 Ekim 2010 Çarşamba

Bugün Çok Güzeldiniz..


Sabahları kitap okumak, alışkanlıklarım arasında değildir. Bugün sırf metrobüste okuyabilmek için ayrı bir çantaya koydum 'aşk'ı ve bütün gün taşıdım. Okudum yolda. Otobüsten indiğimde İstanbul çok güzel göründü gözüme. Hafif yağmur, ılık rüzgar.. Kitabın etkisi eğildi bu, ben zaten seviyorum bu şehri.

Metroda ney çalan adamı dinledim müzikçalarımı durdurup. Hüzünlü şarkı dinlemeyi de sevmem sabahları ama, bildiğim bir melodiydi çaldığı. Huzur buldum.

Seyrettiğimiz film de günün enerjisine eşlik edercesine neşe vericiydi.

Benim de eksiklerim var yaşamımın içerisinde, herkes gibi, o ünlü kızınki gibi.. Ama onları yazmak istemiyorum. Hüzünlenmek değil, mutlu olmak ve yazının sonunda yüzlerinizde oluşacak küçük bir gülümseme hayal etmek istiyorum. Zira bugün, uzun süre sonra mutluluğu hissettim tekrar.

Çok büyük mutluluk planlarım yok. Bazen ılık hava, bazen bir film, bazen bir dost, bazen bir çift güzel söz.. Sadece biri yeterken gülümsememe, şans benimleydi ki, bugün hepsi benimleydi. Teşekkür ederim Tanrı'm.

Bugün çok güzeldin 13.10.2010
Bugün çok güzeldin İstanbul,
Bugün çok güzeldin Djarium Black,
Bugün çok güzeldin Mammuth,
Bugün çok güzeldin Elif,
Sevgiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder