24 Şubat 2010 Çarşamba

Çikolata Tadında..


Çikolatayı seviyorum.. Hem bitter hem fistikli olunca daha çok seviyorum.. Ama çok yediğim zaman yaramıyor vücuduma. Ya alerji oluyorum ya da kilo alıyorum o lezzeti doyumsuz aşk yüzünden.. Her tatlı şey daima iyi değildir dedirtiyor bu gerçek bana.



Halbuki, bitter ve fıstıklının tadı bi başka gözümde.. Acıyı seviyorum ya, çikolatam da sert olmalı illa; kahvem gibi..



O yüzden bazen uzak kalıyorum çikolatamdan. Yemiyorum bir süre. Hem formumu koruyorum hem de o aşkı özlemle sevgiyle demliyorum tekrar tekrar..



Kavuştuğumuzda gözlerimi yumuyorum. Dudaklarımı huzurlu bir gülümseme kapliyor; farkediyorum. Mutlu ediyor bu AN beni.. Bitmesin istiyorum, bi parça daha koparıyorum, bi parça sonra bi parça daha.. Aman Tanrım! Bu nimet ne karşı koyulamaz şey böyle..

Biraz pişmalık kaplıyor içimi. Formumu aldatmışım gibi hissediyorum. Oysa ruhum için de yapmalıyım bir şeyler. Mutlu ediyor bu şey insanı. Seviyorum keratayı..



Cevizlibağ'ın çikolata kokulu sabahlarını ve akşamlarını da seviyorum mesela.. Sabahın köründe saçma sapan bir derse giderken henüz ayılamamış suratıma çarpar o mis kokulu puding rüzgarı.. Formuma sadık olduğum zamanlarda daha şehvetli görünür duyularıma o koku.. İçime çekerim çekerim çekerim.. Burda kalalım, hep koklayalım bunu derim. Hayat beni sürükler okula doğru.. Hayalimden gerçeğe sürgün ettiği gibi habersizce yapar bunu; karşı koymam ona..



"Charlie'nin Çikolata Fabrikası","Çikolata" ve tabii ki "Kan ve Çikolata" yı da severim mesela.. Özellikle "Kan ve Çikolata"yı.. O film bir başka güzeldir ve özeldir bana.. Bitter tadında birinde kaldı o da..


Bitter ve tam fıstıklı çikolata tadında aşklara..

Sevgiyle..

1 yorum:

  1. Ne uzak kal ne de abart. Her şey kararında güzel, sorun olmaz galiba o zaman :)

    YanıtlaSil